Oljor till håret

Hett tips!
Orofluido, min egna favorit! Jag har haft mycket problem med mitt hår tro det eller ej. Det var alltid tort eller slitet. Ja, det är väl inte perfekt idag heller, men något som hjälpt mig är Orofludo. Min egna älskling, som luktar så sjukt underbart! Använd i torrt hår för att att kontrollera håret och tillföra ögonblicklig glans. Oljan absorberas med detsamma utanatt tynga ner håret. Finns att köpa på owww.orofluido.se för 229;-!
Ett hett tips ifrån mig. Kvalité till 100%.
 
Bilden tagen ifrån deras hemsida:  http://www.orofluido.se/orofluido-hair-oil-100-m/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag Älskar dina tips!!!!

2012-07-17 @ 13:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0