rusar vidare

Godmorgon! Idag är det mycket som väntar! Men inte i farten 120km/h utan i lagom takt dvs att jag kommer hinna uppdatera där emellan! Har träningsvärk i hela benen, skulle tippa på att det är ifrån min egna träning igår som jag gjorde på morgonen! :) Nu ska jag iallafall snabbt äta upp frukosten och rusa iväg för idag har jag mycket att hinna med, puss!
 
Att ha något man älskar, något man kämpar för och framstegen ökar ens motivation. Att alltid få utföra det man älskar och att den alltid vill ses. Istället för att den sviker dig, så får du blod, svett eller tårar men oavsätt hur det går så skulle den aldrig lämna dig. Glädjen man får av att träna är obeskrivlig + alla uppelvelser.
Rytmisk gymnastik, världens vackraste sport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0