Stockholm!

Vilken grym dag! Först shopping + goood lunch mitt i centrala sthlm, jag sprang som en idiot emellan affärerna med Tim. Jag älskar Stockholm, såå mycket gallerior + affärer och cafén!! Som sagt solen skiner ju även i denna staden ;) Vilket fall som helst så lurade Tim med mig till gymmet blev väldigt inspererad utav alla dessa starka människor.. Problemet var ju bara det att jag själv började köra med hantlar.. Haha Tims goa kommentar : Linnéa, va fan tjejer brukar inte köra med hantlar +armar, dem kör mage, rumpa och lår. Så tråkigt! Nej, jag älskar hantlarna ;)
 
Nu ska jag dock inte sitta kvar här, men jag ville bara uppdatera lite. Jag ska nämligen neer och njuta utav  kvälls solen + grillning! Hoppas Gothia invidningen gick bra (?), alla mina fina vänner som var med ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0