10.49

Det här med bloggen är något jag saknar, jag saknar att skriva ner mina åsikter och tankar. Att blogga var som att skriva en dagbok. En bok där man skrev ner allt man tyckte men aldrig sina känslor och man kunde dölja det man ville. Ååh jag önskar att jag hade den tiden som faktiskt krävs för att kunna driva en blogg så att den blir bra, vem vet jag kanske kommer tillbaka! Jag hoppas jag får den fridtiden. Livet just nu är helt galet, sen jag slutade blogga har så mycket sjukt hänt i mitt liv (positivt). Dessutom så åker jag iväg till Halmstad i helgen för att tävla! ;)
 
Så fort jag kan så kommer jag börja blogga igen, 2an på gymnasiet är ett skämt, precis som alla hade varnat mig med + att skolmotivationen är låg när det finns så otroligt mycket annat kul som kommer emellan! Antar att ni kikar in här ibland och har ni tur är jag back on track sooon! Massa kramar / Linnéa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0