behövde skriva ner det

Jag har haft en riktigt jobbig period i mitt liv, & jäklar vad jag har kämpat. Jag jämför mig med mitt vanliga liv och jag har verkligen bara haft motgångar det senaste. Allt startade med att ett förhållande på 2 år bara dog ut. Jag visste att jag skulle klara mig, vilket jag gjorde men att hantera alla känslor på sama gång var inte lätt + att folk man trodde skulle hålla ens hand och stötta en genom allting bara var borta ur bilden. När någon som man själv alltid skulle finnas därför inte fanns där då blev man liten. Men jag hade inte tid att tänka, plugget ramlade över mig + att träningarna gick sämre & kasten flög åt alla håll. Allt på samma gång och jag ville bara bryta ihop, men jag är inte en sån människa. Jag ger inte upp, utan sakta reser mig upp med en ännu starkare attityd. Nu står jag upp till 100% på egna ben och jag är som´jag var innan allting, nu har jag hittat mig själv igen.
 
Tjejer som läser min blogg ta ingen skit, gör era egna drivkraft till energi och bara kör. Satsa & stå på egna ben, det finns ingen tid att hålla igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0