Kost tillskott

Att vi är trötta är något som är naturligt! Men just under hösten/ vintern tycker jag som många andra att plugget är tufft och mörkret gör en ännu tröttare.. Att vara trött är normalt, men det finns kost tillskott som gör dig lite piggare, tänkte tipsa om några ifrån Apoteket som jag personligen brukar använda, dock blandar jag aldrig dessa utan först kör jag på ena när dem är slut byter jag till den andra, för lite variation! Min favorit är Berocca, den ger resultat och du känner dig Mycket piggare, sen har vi c- vitaminer, perfekt istället för bara vatten så tar man en sån och får lite vitaminer i sig, även bra nu när alla förkylningar börja komma. Enomdan, den är också bra! Lite extra energi! Allt köps på Apoteket för en billig peng ! ;)

(alla bilder är ifrån Apoteket.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0